شرکت فنی مهندسی اسکوتریا یا خدمات تعمیر اسکوتر برقی

عملکرد بلوتوث اسکوتر برقی،آموزش نصب و نگهداری آن

5/5 - (1 امتیاز)

سلام خدمت همراهان گروه مهندسی اسکوتریا در این صفحه در خصوص عملکرد بلوتوث اسکوتر برقی مواردی را عنوان میکنیم پس در ادامه با ما همراه باشید:ابتدا باید دانست که برد بلوتوث اسکوتر برقی یک قطعه مجزا بوده و فقط ولتاژ خود را از مادربرد تامین میکند اما اگر این قطعه اتصالی کند ممکن است که مادربرد نیز به مشکل بر بخورد وظیفه این قطعه پخش آهنگ از اسپیکر میباشد که با اتصال به گوشی موبایل انجام میگیرد.

وظیفه بلوتوث اسکوتر برقی چیست؟:

همانطور که از نامش پیداست قطعه است که توسط امواج بلوتوث به تلفن همراه متصل میگردد و میشود با آن موزیک های داخل حافظه تلفن همراه را پخش کرد و و در حین استفاده از اسکوتر برقی میشود به موزیک گوش کرد.

 

 

بلوتوث اسکوتر شارژی

مواردی که عمر بلوتوث اسکوتر برقی را طولانی میکند:

برای اینکه این قطعه به مشکل برنخورد سعی کنید در هنگام استفاده صدا را تا آخرین درجه بالا نبرید زیرا چسب های آن شل میشود. و بر روی برد اصلی می افتد و دچار اتصالی میگردد یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید عدم آبخوردن اسکوتر برقی است زیرا محل قرار گرفتن ایم قطعه زیر قاب میباشد و اگر آب خوردگی پدیدار شود این عملکرد بلوتوث اسکوتر برقی  خیلی سریع میسوزد و باعث خرابی آن میشود.

چگونه متوجه شویم بلوتوث اسکوتر برقی از کار افتاده و سوخته است؟:

وقتی اسکوتر برقی را روشن میکینیم با صدایی مواجه میشویم که با زبان لاتین جمله کوتاهی را میگوید. این به این معنی است که ببلوتوث آماده اتصال به تلفن همراه میباشد اگر چنین اتفاقی نیوفتاد به احتمال زیاد برد بلوتوث سوخته است در موارد کمی اسپیکر به مشکل برمیخورد یا اینکه سوکت آن خارج میشود.

چگونه میتوانم برد بلوتوث اسکوتر برقی را تهیه کنم؟:

برای تهیه برد بلوتوث اسکوتر برقی میتوانید از لینک زیر این کار را انجام دهید و با ما تماس حاصل فرمایید و همچنین در ادامه مطالب که در لینک زیر میباشد میتوانید روش نصب را به راحتی انجام دهید.جهت نصب آن میتوانید با مطالعه این کار را انجام دهید و اگر نتوانستید به هر دلیلی میتوانید اسکوتر برقی را برای ما ارسال کنید و ما ظرف مدت بسیار کمی برد بلوتوث اسکوتر برقی را برای شما عزیزان نصب خواهیم کرد

بلوتوث اسکوتر برقی

آموزش نصب بلوتوث اسکوتر برقی:

خوب حالا با در نظر گرفتن موارد بالا و تهیه برد بلوتوث هاوربرد آن را چگونه نصب باید که در عملکرد بلوتوث اسکوتر برقی اختلالی پیش نیاید باید مرحله به مرحله این کار را انجام دهید

  • ابتدا قاب اسکوتر برقی را باز کنید و سوکت باتری را جدا کنید
  • بعد بلوتوث معیوب را خارج کرده و سوکتش را جدا کنید
  • در این مرحله با چسب حرارتی بلوتوث سالم را در جای خود با چسب ثابت نگهدارید 
  • سوکت را مانند قبلی سر جای خودش کانکت کنید
  • سوکت بلندگو را کانکت کنید 
  • فیش باتری وصل کنید
  • اسکوتر برقی را روشن کنید در صورت درست انجام دادن باید به گوشی تلفن همراه متصل شود
  • سپس قاب ها را ببندید

 

اشتراک گذاری